Millaisia ilmastoystävällisiä tuotteita tai palveluita asiakkaat arvostaisivat? Miten ilmastoystävällisiä valintoja markkinoidaan asiakkaille? Iso Roban yritykset ideoivat asiantuntijoiden johdolla liiketoimintaansa tehostavia ja asiakkaita houkuttelevia ilmastoystävällisiä ratkaisuja kesäkuussa kaksiosaisessa Ilmastokatu-bootcampissa tiistaina 7.6 ja 14.6.2016.
Ilmastokatu-bootcampissa etsittiin ja löydettiin yhdessä ratkaisuja liiketoiminnan kehittämiseen vähähiiliseen suuntaan. Ratkaisujen konkreettinen jatkokehittäminen alkaa elokuussa asiantuntijoiden avustuksella. Bootcamp-tilaisuuksissa kuultiin kiinnostavia puheenvuoroja, esiteltiin käytännön esimerkkejä maailmalta ja opittiin Café Caruselin omistajan ja Iso Roban asukkaan Ari Sarmannon omakohtaisista kokemuksista ilmastoystävällisen liiketoiminnan hyödyistä. Tutustu bootcampin tuloksiin: Ilmastokatu-bootcamp: asiantuntijaesitykset ja tulokset.